close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד בוחרים נכון פיגומים למכירה

מערכת שורשה כסליו, תשעח23/11/2017

איך נכון לבחור פיגומים להשכרה או למכירה?

תגיות:
כל קבלן יודע כי כאשר עוסקים בבניית מבנה גבוה, יש צורך להיעזר בפיגומים. פיגומים משמשים מעין מבנה ארעי שמטרתו היא לסייע לפועלי הבניין לגשת אל מלאכת הבנייה בצורה הקלה והנוחה ביותר תוף שהם עומדים על גבי הפיגומים החיצוניים למבנה ומניחים את כלי העבודה איתם הם עובדים על הפיגומים. כיום ניתן למצוא סוגי פיגומים שונים הרלוונטיים לכל סוג של מבנה המצוי בתהליך בנייה. ניתן לבחור פיגומים למכירה או פיגומים להשכרה, בהתאם לתקציב הנתון ובהתאם לצורך ולמטרה. חשוב מאוד לבחור סוג הפיגומים המתאים לכל סוג של עבודות בנייה, בכדי שהם יממשו את מטרתם בצורה הטובה ביותר.

סוגי פיגומים למכירה
אם אתם מחפשים פיגומים למכירה או פיגומים להשכרה, תוכלו כיום למצוא מספר סוגי פיגומים כגון:
1. פיגום נייד על גלגלים – פיגום מעין זה מיועד בעיקר להצבה בתוך מבנה או על קרקע יציבה ושטוחה. פיגום מעין זה משמש עבור עבודות שיפוץ שונות
2. פיגומים תלויים – פיגומים מעין אלו, משמים בסיס לצורך יצירת רצפה שניתן לעמוד עליה מחות למבנה נתון המצוי בתהליך בנייה. הפיגום תלוי בצד החיצוני של המבנה ואין לו אחיזה בקרקע. פיגום שכזה חייב להיות פיגום בטיחותי, בכדי שהוא לא יסב נזק לאדם העומד עליו.
3. פיגום חיצוני – מדובר בפיגום אשר מטרתו היא לעטוף מבנים. הפיגום בנוי מסביב למבנה כמעין במה שניתן ללכת עליה. פיגום זה רלוונטי בעיקר עבור עבודות שיפוצים חיצוניות למבנה או לצורך ביצוע עבודות גמר במבנה חדש
4. פיגום תמיכה אקרו – פיגום זה הינו פיגום הרלוונטי עבור יציקת קירות בטון.
5. פיגומים שונים המתאימים עבור בניית גשרים או עבור ביצוע עבודות פנים בתוך מבנה

כיצד בוחרים פיגומים למכירה בצורה הטובה ביותר
מכיוון שפיגומים הם דבר זמני, שמטרתו היא לסייע בבניית מבנה או בתהליך שיפוץ של מבנה ומכיוון שעל הפיגומים עתידים לעבוד קבלני בניין, עובדי בניין או שיפוצניקים, הרי שיש צורך ממשי לרכוש או להשכיר פיגומים, רק מחברות אשר מספקות את הפיגומים האיכותיים והבטיחותיים ביותר עבור שימוש. פיגומים לא מספיק איכותיים ובטיחותיים, הם פיגומים אשר יכולים להסב נזק פיזי לכל אדם אשר מסתייע בהם בתהליך בניית מבנה חדש או בתהליך שיפוץ. לכן, בטרם רוכשים פיגומים, כדאי מאוד לבדוק היכן ניתן למצוא את הטובים ביותר בסוג הרלוונטי עבורכם ולאחר מכן, לרכוש אותם מתוך ידיעה כי מדובר בפיגומים שניתן לעבוד בעזרתם בבטחה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה